r אודות ארגון עץ חיים עטרת יחיא - נוסח תימן
  • 03-6781444
  • א-ה 10:00-21:00 | יום ו' 9:00-14:00
  • בירנבוים 26 בני ברק

אודות ארגון עץ חיים עטרת יחיא

23 ינואר


בדמעות בעינים הם בקשו בקשה אחת ויחידה לפני פטירתם


את חורבן היהדות שנוצר בארץ ישראל על ידי פעולה מגמתית שגרמה להרס הקהילה המוחלט בעקבות קלקולם הרוחני של בני הדור הצעיר, דבר זה לא יכלו הרבנים הגאונים לסבול הם בכו על כך כל ימיהם, והרבו להתפלל על כך ובדמעות בעיניים הם בקשו לפני שנסתלקו מהעולם "תאספו את היראים של יהדות תימן- ותקימו איתם קהילה שתחזיר את פאר היהדות שהיה לאבותינו.


 


לפני שנים ספורות ליוה עם ישראל למנוחות את שני גאוני וקדושי עולם, אדירי התורה רבינו חיים כסאר זצוק"ל ורבינו יחיא אלשיך זצוק"ל מזקני חכמי תימן בארה"ק אשר על אף שלא התפרסמו כ"כ, מכל מקום הרבה מגדולי הדור היו מרצים לפניהם את קושיותיהם בלימודם ואף היו שולחים אליהם אנשים הזקוקים לישועה וברכה.


בזכותם הק' של הרבנים זצ"ל קם ארגון "עץ חיים עטרת יחיא"


ארגון חשוב זה שמטרתו הקמת קהילה בדרך המקובלת מדורי דורות במסורת תימן המפורסמת למסורת המדויקת ביותר בעם ישראל שגם גדולי הרבנים בשאר קהילות הקודש העידו ואמרו שמסורת יהודי תימן הינה היהדות האוטנטית המקורית והשורשית אשר לא השתנתה עוד מאז זמן בית מקדשנו.


 


מפעולות הארגון







  • ארגון בחורי הישיבה- שבו מתכנסים כ-130 בחורי ישיבה מעולים לתורה ויראה ושגדו"י התפעלו מאוד לראותם, ובפרט בכינוסי שבתות התאחדות ששם נמכרים כל העליות לתורה ולתפילות בדפי גמרא- כשכל המכירות מגיעים ל-15,000 דפי גמרא, ממש בחורי פלא.


  • וכעת אנו בפתיחת כולל לבחורים הנשואים מהישיבה ומארגון הבחורים.

 


הערצת גדולי ישראל לענין זה אינה יודעת גבול


להלן שלל התבטאויות מגדולי ישראל מכל החוגים שנאמרו להרב חננאל שרארה שליט"א יו"ר הארגון:


"אתה רוצה לעשות דבר אדיר"


"שמח ויעלוץ לבנו בהיודע דבר זה"


"אשריהם העוסקים במלאכת קודש זו"


"אשרי חלקם כי נקהלו ועמוד על נפשם לסתום ולחסום פרצות רבות וגדולות אשר נבעו בחומותינו"







כפי אשר ציוונו גדלי הרבנים זצ"ל- הרי ענין זה עתיד לעורר הרבה לבבות נרדמים של יהודים רחוקים מתורה ומצוות שכאשר יראו שפעם ראשונה אחרי עשרות שנים של קלקול הדור הצעיר, פתאום קמים כמה יהודים בני תורה ומקימים קהילה בדרך שהלכו סבותיהם וזה יעורר אף אץ הרחוקים מהיהדות ויגרום לתהליך של חזרה בתשובה.


 


מהפכה רוחנית

אתה הזכרת לי את אבי ז"ל

עדות על כך מספר הרב חננאל שרארה בעצמו שבחוה"מ פסח בשנה זו, תשס"ג כאשר יצא מביהכ"ס כשהוא לבוש בלבושי אבוה"ק ניגשה אליו אישה כבת 60 שנראית שאינה שומרת דת ושאלה אותו: "סליחה, אתה תימני?" וכשענה לה "כן" מרוב נתרגשות פרצה האשה בבכי באמצע הרחוב ומתוך בכיה אמרה לו: "אתה הזכרת לי את אבי ז"ל הוא היה הולך כך".


 


לא נתת לי מנוחה כל השבת


עובדה נוספת מספר אחד מחברי הארגון שביום ראשון ניגש אליו יהודי חבוש כיפה, ומספר לו שאתמול עדין חילל שבת אך, באמצע נסיעתו בעצם יום השבת קודש ראיתי אותך בלבוש המסורתי והטלית בדיוק כמו שסבי ז"ל היה הולך, דע לך שמראך לא נתן לי מנוחה כל יום השבת, וכל השבת ישבתי וחשבתי איך היה סבי צדיק, ולעומת זאת איך אני נראה והחלטתי לחזור בתשובה, היום יהודי זה חובש את אחד מספסלי הישיבות בארץ ישראל.


 


מי רוצה חלק בזכיה העצומה



של החזקת הקהילה הקדושה והישיבה הקדושה שבגין בנייתה בצורה היהודית השורשית מעוררת היא הרבה לבבות רחוקים לשוב לצור מחצבתם, וכך זוכה התורם לקהילה ולישיבה הק' לא רק לתרום ללומדי תורה אלא גם לקרב רחוקים.


מי רוצה חלק בברכת קודשם של צדיקי תימן המפורסמים שהבטיחו ברכות וישועות


הם הבטיחו ברכות וישועות למי שיבנה את הפרויקט העצום הזה, ולמי שיתמוך ויתרום, כדאי לך להיות מהמרויחים.


 


יש בידינו המלצות מאת גדולי ישראל שליט"א

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן