r הקב"ה הוציא אותי מאפילה לאורה - נוסח תימן
  • 03-6781444
  • א-ה 10:00-21:00 | יום ו' 9:00-14:00
  • בירנבוים 26 בני ברק

הקב"ה הוציא אותי מאפילה לאורה

29 יוני

ראיון מרגש ומיוחד 

עם חבר בית הדין הגדול

הגאון הגדול רבי חיים מימון נהרי שליט"א

הרב מימון נהרי.PNG

צילום: יעקב כהן

ראיון מיוחד שהתקיים אמש היום יום א' ו' תמוז תש"פ שפורסם אמש בקו המאורות – שופר יהדות תימן בארץ ובעולם בראשות הרה"ג רבי יהורם יפת שליט"א ראש מוסדות מאורות הרש"ש.

ראיון ראשוני ומיוחד מאז שחלה הרב בנגיף הקורונה ומצבו אף הוגדר קריטי, כאשר כעת בס"ד נמצא הרב בשלבי החלמה והתאוששות בבית החולים תל השומר.

ביקש הרב להודות לכל אלפי המתפללים לשלומו ולרפואתו המהירה, בראיון מיוחד מבית החולים, כאשר הרב בהתרגשות עצומה בירך את כל הציבור הקדוש די בכל אתר ואתר אשר העתירו בתפילות ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה, בדבריו קרא להתחזק בלימוד התורה בשקידה גדולה. (לפניכם התמליל המלא).

להאזנה – חייגו כעת: 8416* / 03-30-8888-5

קרדיט: קו המאורות – שופר יהדות תימן בארץ ובעולם[המעוניינים לקבל את ההקלטה והסרטון המלא – שלחו בקשה במייל חוזר]להלן התמליל המלא של דברי הגאון שליט"א:כבוד הרבנים החשובים שיושבים ולומדים תורה! אני מאד מעריך את מה שאתם עושים למעני, מתפללים לקדוש ברוך הוא שאני יבריא – שאני אמשיך להבריא בעזרת ה'. ברוך ה', הקב"ה הוציא אותי מאפילה לאורה – וזה מאד חשוב ברוך ה' שהתעוררתי, שהזכרון לא נפגע. כרגע נשאר לי הבעיה הזו של העמידה, ואני מאמין שבזכותכם, בזכות לימוד התורה שלכם, אני אתרפא גם מזה.הייתי רוצה לבקש ממכם, שמי שקשה לו להגיד תהלים, גם לימוד לרפואתי הוא גם יועיל, ובודאי מי ששקוע בלימוד התורה. ולכן גם תרבו בלימוד התורה ולאו דוקא בתהלים וכיוצא בזה, ומעלתו גדולה מאד. תודה רבה לכם. תזכו למצוות ושלא תדעו צער ומחלה ח"ו.
עד כאן דברי הרב שליט"א.

בברכת התורה, מערכת המאורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן