r אבי חלה ז"ל - נוסח תימן
  • 03-6781444
  • א-ה 10:00-21:00 | יום ו' 9:00-14:00
  • בירנבוים 26 בני ברק

אבי חלה ז"ל

23 ינואר

טרגדיה: המתנדב  נפטר בחזרה מטיפול באירוע מוות

קצין המבצעים של ארגון זק"א בעיר רמלה, אבי חלה, חש שלא בטוב במהלך טיפול באירוע ונפטר מדום לב.


אבי חלה, קצין המבצעים של ארגון זק"א בעיר רמלה, חש שלא בטוב במהלך טיפול באירוע בו צעיר כבן 20 שם קץ לחייו.
תוך כדי עבודת הקודש, חש המתנדב ברע והזמין מונית כדי להביאו הביתה. במהלך הנסיעה קיבל דום לב, ולאחר ניסיונות החייאה ממושכות, נפטר.
ראשי ארגון זק"א מספידים את המתנדב אבי חלה ז"ל ואומרים, כי היה מהמיטב שבמתנדבים, ראש וראשון לכל דבר של התנדבות. הם מספרים, כי לפני כשבוע ריכז קורס שילוב מתנדבי זק"א יחידת החילוץ הארצית של פיקוד העורף, במהלכו תורגלו עשרות מתנדבים מכל רחבי הארץ במשך כשבוע ימים, איתור וחילוץ מהריסות. "אבי חלה ז"ל ששימש כקמב"ץ הקורס, הביא להצלחתו הרבה בדאגה לפרטים הקטנים כגדולים".
כמפקד צוות רמלה השתתף אבי חלה ז"ל והוביל את מתנדביו, בעשרות רבות של אירועים טראגיים קשים באזור.
במהלך שנות התנדבותו בזק"א, נחשף למראות ומחזות קשים מנשוא. באירועים אלה ידע לתמוך ולעודד את חבריו המתנדבים, להמשיך במצווה הגדולה של "חסד של אמת".
לפני מספר שנים נבחר כמתנדב המצטיין של הארגון.
חבריו לעבודת הקודש, מספרים על אדם משכמו ומעלה, שפעל יומם ולילה לעזור לזולת. הוא התנדב בחלוקת מזון לנזקקים בעיר לוד, היה שותף לארגון פעילויות שונות למשפחות נזקקות ובאירועים שונים ידעו תמיד, שהוא יהיה הראשון להושיט יד לעזרה.
גם בעבודתו כפקיד שומה במס הכנסה, היטה אוזן קשבת וכשהיה צריך, פנה לממונים עליו כדי להקל ולמצוא פתרונות במקרים של אנשים קשיי יום, שנתקלו בבעיות מול הרשויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן