r בשר מכפר קאסם נימכר בעיר ראש העין - נוסח תימן
  • 03-6781444
  • א-ה 10:00-21:00 | יום ו' 9:00-14:00
  • בירנבוים 26 בני ברק

בשר מכפר קאסם נימכר בעיר ראש העין

23 ינואר

השבוע הוסרה הכשרות מ'מזנון הכחול' שברחוב עמל בפארק סיבל בראש העין וזאת לאחר שמשגיח הכשרות מטעם המועצה ביצע מעקב ותצפיות סמיות אחרי בעל העסק ותפס אותו על חם.


במעקב והתצפיות נראה בעל המסעדה נוסע ונכנס אל תוך כפר קאסם, עוצר את רכבו מול חנות אטליז בשר, בשם 'היפר הכיכר אטליז עאדי' בכפר קאסם ולתדהמת המשגיח, בעל חנות 'מזנון הכחול' נכנס ויצא מהחנות עם מגשי בשר פרגיות הכניסם לרכבו, חזר לחנותו והכניס את הבשר הטרף אל חנותו ברחוב עמל שבראש העין.


המשגיח שלא איבד קשר עין עם הבעלים ניכנס מיד אל המזנון הכחול ושאל את הבעלים מהיכן הבשר שזה עתה הגיע ללא אישור וחותמת כשרות, המתח והלחץ ניכרו על פניו, ולא נתן תשובה ואז ניגש המשגיח והסיר את התעודה והודיע לו כי הוא תפס אותו על חם ואמר לו "ראינו את כל התהליך, איך שהבשר מגיע בדיוק מכפר קאסם, הבשר שבחנות מוחרם ובזה הרגע נשללת לך תעודה הכשרות", תגובת בעל החנות הייתה "אוי נתפסתי". 


הגאון הרב עזריה בסיס רב העיר ראש העין, נתן הנחיה למנהל הכשרות ולממונה על המועצה הדתית ר' חנניה צפר להודיע ברבים שהוסרה ההשגחה ועל הציבור להימנע מלקנות במקום שמוכר נבילות וטרפות ההודעה יצאה לכל המפעלים בהודעת פקס דחופה וכן בכרוזים.


ר' חנניה צפר הממונה על המועצה אומר בתגובה עם קבלת הידיעה אשרתי פרסום לתושבים ולכל המפעלים שלא לקנות ב'מזנון הכחול' ואף העניין הועבר לרבנות הראשית שתגיש תלונה נגד בעל העסק על ביצוע עבירה על חוק הונאת הכשרות, מר צפר הוסיף כי המועצה הדתית תבצע מעקבים ותצפיות על מספר עסקים מידי פעם, על מנת לבדוק שאכן בעלי העסקים עומדים בתנאי הכשרות.


בעקבות הסרת תעודת הכשרות טוען בעל העסק כי פיטר מספר עובדים והעסק נימצא בקריסה.


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    סל הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן